Vol. 10 No. 20 (2018): Julio-Diciembre
Full Issue
Articles
-
GAME STUDIES Virtual environments and immersion in videogames [2]
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 674 HTML (Español (España)): 205
-
The Cultural Practice of the San Antonino Embroidery in Oaxaca - Mexico
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 627 HTML (Español (España)): 3213
-
Perception of the Allusive Communication to the Cultural Heritage in Cartagena De Indias- Colombia
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 449 HTML (Español (España)): 214
-
Twitter and Salgar Disaster (Colombia, 2015): Virtual Space, Risk Management and Solidarity
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 304 HTML (Español (España)): 172
-
Pedagogical Models and Strategies for Knowledge Integration in Educational Institutions in Medellin
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 399 HTML (Español (España)): 1451
-
Minification in Colombia. Contributions of Guillermo Bustamante Zamudio
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 359 HTML (Español (España)): 408
-
The Influence of the Internal Communication Climate on the Job Satisfaction of Employees of a Company in the Service Sector
- PDF (Español (España))
- HTML (Español (España))
- PDF (Español (España)): 576 HTML (Español (España)): 265
Of interest
-
Cosplay: Beginning and Virtual Communites
- PDF (Español (España))
- PDF (Español (España)): 590
Editorial Team
-
Equipo editorial Revista Luciérnaga Comunicación No.20
- PDF (Español (España))
- PDF (Español (España)): 126