Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Metrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 17 (2017): Enero-Junio
Vol. 9 No. 17 (2017): Enero-Junio
Published:
2017-01-18
Full Issue
EDICIÓN COMPLETA N17 (Español (España))
Presentation
Revistas de Comunicación de Colombia, indexadas en el índice Bibliográfico Nacional, Publindex – Colciencias (2017-2019)
Mónica Valle
PDF (Español (España))
Articles
Youth & AdvertisingStereotypes, prejudices, invisibilization and adultcentrism
Janneth Arley Palacios Chavarro
1-11
PDF (Español (España))
Marketing and Consumer Green. Application of the Mic Mac Matrix for the analysis of trends
Jenny Marcela Cardona Bedoya, Diana Milena Riaño Cuevas, Yadira Carolina Vaca González
12-23
PDF (Español (España))
Public Relations. Strategies implemented by the Institute for export and fashion - INEXMODA
Pablo Roncancio Ríos
24-37
PDF (Español (España))
Emerging Audience and Visitors to the Museum of Antioquia
Mónica Valle , Claudia Giraldo, Sandra Zapata
38-47
PDF (Español (España))
Analysis of the Structure of the Articles Published About the Subject of Mediatic Communication and Its Legal Regulation in Mexico
Arturo Secundino Hernández Gómez, Ennio Héctor Carro Pérez, Isaías Martínez Trejo
56-65
PDF (Español (España))
Epistemological Perspectives Between Communication and Education
Elssy Yamile Moreno Pérez
66-79
PDF (Español (España))
Communication & ICT. Perception of students and teachers of the use of technological platforms in learning by competencies
Jairo Augusto Cortes Méndez, Jaime Alberto Paez Paez, Sofía Quintana Marino, Manuel Medardo Montero Cádiz, Roberto Recio Vazquez, Jairo Jamith Palacios Rozo
80-86
PDF (Español (España))
Editorial Team
Equipo editorial Revista Luciérnaga Comunicación No. 17
Edición No.17
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Keywords
Most read (last 30 days)
Consumo de anime en la población universitaria de Cartagena
127
La práctica cultural del bordado de San Antonino en Oaxaca – México
99
Construcción y gestión estratégica de la marca: Modelo MasterBrand
85
Evolución de la comunicación en marketing de pequeñas empresas en América Latina. Revisión de literatura
68
Video comunitario colombiano en YouTube. Tipos de contenido y duración
52
indexaciones
Indexaciones