Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Metrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 18 (2017): Julio-Diciembre
Vol. 9 No. 18 (2017): Julio-Diciembre
Published:
2017-07-26
Full Issue
EDICIÓN COMPLETA N18 (Español (España))
Presentation
Introduction of Luciérnaga Journal Number 18.
Mónica Valle
PDF (Español (España))
Articles
Local Film Representations. Political practice that recovers and resists
Natalia López Cerquera
PDF (Español (España))
Journalism. Reporting techniques and magical realism in the story of a Shipwrecked Sailor, of Gabriel García Márquez
Maria Cecília Guirado, Caroline Aparecida Souza
PDF (Español (España))
PDF (Português (Brasil))
Education and ICT. Uses of Google Plus in teaching – learning process
Karolaim Gutiérrez Valencia
PDF (Español (España))
ICT and Education. Creation of transmedia worlds in learning processes
Diana Patricia Bernal Acevedo
PDF (Español (España))
Organizational Communication Around the Telework
Doris Elena Muñoz Zapata, María Victoria Pabón Montealegre, Betsy Carolina Valencia Ayala
PDF (Español (España))
Qualitative Study for the Development of the Rice Bread Brand
María Cristina Otero Gómez, Wilson Giraldo Pérez, Jennifer Vega Barbosa
PDF (Español (España))
Analysis of the Discourse of the Governance in the Tourist Sector of Antioquia - Colombia
Claudia María Giraldo, Ledys López Zapata, Juliet Holguín Moná
PDF (Español (España))
Of interest
History of the University Newspapers. The case of the Autonomous University of Santo Domingo-UASD
Luesmil Castor Paniagua
PDF (Español (España))
Editorial Team
Equipo editorial Revista Luciérnaga Comunicación No. 18
EDICIÓN No.18
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Keywords
Most read (last 30 days)
Consumo de anime en la población universitaria de Cartagena
127
La práctica cultural del bordado de San Antonino en Oaxaca – México
99
Construcción y gestión estratégica de la marca: Modelo MasterBrand
85
Evolución de la comunicación en marketing de pequeñas empresas en América Latina. Revisión de literatura
68
Video comunitario colombiano en YouTube. Tipos de contenido y duración
52
indexaciones
Indexaciones