Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Metrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 21 (2019): Enero-Junio
Vol. 11 No. 21 (2019): Enero-Junio
Published:
2019-01-25
Full Issue
PDF (Español (España))
Presentation
Decreto 1720003875 (2019). política pública de medios y procesos de comunicación alternativos, independientes, comunitarios y ciudadanos
Revista Luciérnaga
4
PDF (Español (España))
Articles
DOCUMENTARIES AND DOCUMENTALISTS FROM ANTIOQUIA. Meaning and practice of a job that narrates a region
Mónica Valle, Santiago Gómez Sánchez, José Miguel Restrepo, Juan Andrés Gómez, Wilmar Raigosa
5 - 39
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
CINEMATIC LANDSCAPES AS METAPHORS FOR EMOTIONS. Analysis of the modes of filmic representation and spatiality in Her by Spike Jonze
Maximiliano Maza Pérez, Frida Anais Godínez Garza
40 - 59
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Post-colonial narrative and language as aesthetic matter in ciro guerra’s Embrace of the Serpent
David Hoyos García
60 - 73
PDF
PDF (Español (España))
HTML
THE MEDIA CRITICISM: PROPOSAL FOR A RESEARCH AGENDA
Yamila Heram
88 - 104
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
VIDEO-COLUMN FORMAT. Challenges for the opinion journalism
Cesar Augusto Gaviria Cuartas, Diego Alberto Polo Paredes
105 - 124
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
ARGENTINEAN CANDOMBE AS A REPERTOIRE OF POPULAR CULTURAL ACTION
Jorge Iván Jaramillo Hincapié
125 - 139
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
THE CONSTRUCTION OF HAPPINESS AS AN OBJECT OF STUDY AND ITS POSSIBLE APPROACH FROM THE SCIENTIFIC FIELD OF MMUNICATION
Óscar Julián Cuesta Moreno
140 - 155
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
THE IMPACT OF BRAND ADVERTISING ON DIFFERENT MASS MEDIA
María Cristina Otero Gómez, Wilson Giraldo Pérez, Ivan Darío Giraldo Pérez
156 - 171
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Editorial Team
Equipo editorial Revista Luciérnaga Comunicación Nº. 21
Revista Luciérnaga
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Keywords
Most read (last 30 days)
Consumo de anime en la población universitaria de Cartagena
127
La práctica cultural del bordado de San Antonino en Oaxaca – México
99
Construcción y gestión estratégica de la marca: Modelo MasterBrand
85
Evolución de la comunicación en marketing de pequeñas empresas en América Latina. Revisión de literatura
68
Video comunitario colombiano en YouTube. Tipos de contenido y duración
52
indexaciones
Indexaciones