Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Metrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 8 (2012)
Vol. 4 No. 8 (2012)
Published:
2019-02-25
Presentation
¿Cuál es la agenda de investigación en comunicación en Latinoamérica?
Revista Luciérnaga
PDF (Español (España))
Articles
Researching for Action The Director of Communications as anthropologist of organization
Agrivalca R. Canelón S.
1-10
PDF (Español (España))
Organizations in the Conversation Age: A new management model for a new way of relate
Jorge Aguilera
11-19
PDF (Español (España))
Construction and Strategic Management of Brand MasterBrand Model
Joan Costa
20-25
PDF (Español (España))
Production of Interactive Digital Contents as a Strategy for Development: A brief study of the Latin American experience in Digital Television
Cosette Castro
26-34
PDF (Español (España))
Foundations and Experiences of Scientific Dissemination in Santiago De Cuba
Giovanni L. Villalón García
36-50
PDF (Español (España))
Alternative Media of Medellin (2): Diagnostic
Mónica Valle
51-57
PDF (Español (España))
Learning of Professional Practice Connecting the dream of being Photography Director
Héctor Camilo Úsuga Flórez
58-64
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Keywords
Most read (last 30 days)
Consumo de anime en la población universitaria de Cartagena
127
La práctica cultural del bordado de San Antonino en Oaxaca – México
99
Construcción y gestión estratégica de la marca: Modelo MasterBrand
85
Evolución de la comunicación en marketing de pequeñas empresas en América Latina. Revisión de literatura
68
Video comunitario colombiano en YouTube. Tipos de contenido y duración
52
indexaciones
Indexaciones