Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Metrics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 30 (2023): Julio-Diciembre 2023
Vol. 15 No. 30 (2023): Julio-Diciembre 2023
Published:
2023-12-03
Editorial
Editorial
Juan Fernando Duarte Borrero
3-4
PDF (Español (España))
Articles
Storytelling at the Point of Sale, A Bibliographic Study to Understand the Power of Narrative in Commercial Transactions.
Carlos Andrés Arango Lozano, Néstor Andrés Sáenz Rueda
5-18
PDF (Español (España))
The Use Of One’s Own Voice And Other’s Voice In Virtual Learning Objects Writing: A Corpus-Based analysis
María José Mercado Castrillón
19-36
PDF (Español (España))
Artisanal Territory: Cultural Dimension Of Pottery In Españita, Tlaxcala, México
Cristian Garcia Villalba, Celia Hernández Cortés
37-58
PDF (Español (España))
Educational Quality And Covid-19: Challenges Of Higher Education Institutions In The Framework Of The Pandemic And Post-Pandemic
Alvaro Acevedo Tarazona, Angie Daniela Ortega Rey
59-76
PDF (Español (España))
Regulation Of Public Media In Ecuador And Mexico
Oscar Enrique Cordoba Mascali
77-86
PDF (Español (España))
The Formation Of Lirary Filed In Colombia And The Work Of Álvaro Cepeda Samudio
Juan Fernando Duarte Borrero
87-105
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Keywords
Most read (last 30 days)
Consumo de anime en la población universitaria de Cartagena
127
La práctica cultural del bordado de San Antonino en Oaxaca – México
99
Construcción y gestión estratégica de la marca: Modelo MasterBrand
85
Evolución de la comunicación en marketing de pequeñas empresas en América Latina. Revisión de literatura
68
Video comunitario colombiano en YouTube. Tipos de contenido y duración
52
indexaciones
Indexaciones